80後媽媽日記(二): 生BB Q&A (順產VS開刀? 公立醫院VS私家醫院? 無痛分娩好嗎?)

上回80後媽媽日記分享過我的順產經驗,

今日想講講生BB 常問的Q&A

(純粹個人分享自己想法, 實際都要大家自己衡量)

Q1. 順產OR開刀? 

A1. 順產

因為對孕婦及BB都好, 對孕婦:

不用接受麻醉

(老人家話老左會頭痛, 腰痛)

肚皮唔會有開刀疤痕、子宮不用受損、

唔會造成腸OR胃的黏連、可準快進補。

(順產第2日已可飲薑醋內的醋, 

而開刀要兩星期後先飲得)

對BB:

經過媽媽產道時, 肺部受壓時擠出羊水, 

減少肺部及呼吸道問題。

Q2. 公立醫院VS私家醫院?

A2. 生BB前我都有諗過去私家生,

但詳細比較過公立醫院VS私家醫院

結果公立醫院WIN,

我的論點如下:

1) 由於我家住灣仔,

私家醫生說我可以選擇瑪麗醫院

或東區醫院, 

醫生說瑪麗是全港最有規模的產科醫院, 

他說私家醫院搞不掂的case, 

也要轉去瑪麗, 即係瑪麗的技術及設備比私家好!

2) 加上我覺得我納了多年稅, 

應該去享用一下政府唯一給我的福利 (笑)

3) 個人一心想順產(有自虐狂?), 

私家都一樣要靠自己生, 不如去公立

4) 好多人都想幫BB擇日擇吉時出世, 

但我認為生死有命, 富貴由天, 

BB的人生會掌握在自己手中, 

佢自己揀時辰出來, 

便是自己決定自己人生的第一步哦~

5) 省錢!!! 

問過最平的私家醫院+手術費也要4,5萬, 

仲要去到新界, 附近養和就要6,7萬(無醫生揀), 

呢D錢夠我坐月補身+BB一年的日用品了! 

好老婆就為老公及自己慳錢 

(政府3日2夜只需$350咋)

所以便決定去政府醫院生!

Q3. 無痛分娩好嗎? 

(無痛分娩是在脊椎骨插入麻醉針及止痛藥,以減低陣痛。)

A3. 問過麻醉科醫生,

無痛分娩只可在子宮口開到5度前用, 

過了便要拆除、等孕婦有痛的意識下

先可以用力成功生出BB。

而且, 可能有延長產程及麻醉後的風險

(頭痛、發燒、腰骨痛等)。

我心想, 反正都係痛, 

不如快快痛完, 好過拖長黎痛, 

加上無痛分娩只係'減輕'痛楚, 

唔知絕對'唔痛', 

同埋政府醫院有quota及限定時間做, 

如果深夜時無麻醉科醫生當值, 

就無得做哦!

大家仲有其他疑問嗎? 

歡迎各位blogger媽媽/懷孕blogger

加入我的fan page:

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:



OR email比我呀!


祝大家生產順利!

 

留言

熱門文章