80後媽媽日記(三): 分享艱辛人奶經歷.人奶保質期.BB 6 個月大了,要轉奶粉嗎? (含多張人奶相,不喜勿看)

做過人媽媽、特別是人奶媽媽
先知道母親真的好偉大,
偉大在十月懷胎的孕吐不適、
偉大在十級痛的生產過程、
偉大在BB出世後起碼2-3個月的捱更抵夜、
偉大在日日擔心無人奶餵BB。
依家BB終於6個月大了!
頭3個月坐月期間, BB都是全人奶的BB,
我的奶水也蠻充足的,
可是一上班, 奶量就大跌,
要繼續堅持嗎?

分享一路走來的人奶經歷:
BB出世後, 
公立醫院都會叫順產又無特別狀況的媽媽餵人奶
因為愈早親餵BB, 上奶會愈快的~
可是好多媽媽都唔會即時'上奶'
好似我咁, 第一日係一滴奶都無的,
但每兩小時就會被BB喊聲吵醒OR
被護士拍醒餵BB,
加上未上奶, BB唔飽,
餵好耐都仲喊,
乳頭都被佢啜損了...
真係令人又累又depressed,
最後, 護士終於肯教我用針筒擠出0.8ML人奶
餵BB及比我瞓...
三日的醫院生涯終於可以結束!

回家已是生BB後第4日,
終於上奶了!
因為無擠奶工具, 
即奶泵 (大家唔好學我, 要一早買定)
我用人手擠,
1小時先擠到少量人奶,
剛擠出的人奶是黃色的,
又稱為'黃金母乳',
含大量自然抗體,
早產嬰/有先天性疾病的BB一定要母乳餵哺,
以增強身體免疫力呀!


之後, 姐姐就比了她的avent手動泵奶器我,
有奶泵真的零舍唔同,
由半安變到泵到1安


2.5安


4-5安


到後期太多奶, 決定買電動雙泵
我用的是韓國製造的Spectra 9+
有10級力度及按摩模式,
上網找人代購(大約$1,000), 
有意可留言比我!

最勁的時候, 試過一次泵到7安...
好有成功感!

分享一下人奶的保質期先:
室溫: 保存4至6小時
保溫袋+雪種: 保存1天
雪櫃或保溫冰箱: 保存3至5天
冰格(雪到變冰): 保存1至3個月

頭3個月, 我的奶水都唔錯,
有時多到可以
1) 自己飲返: BB飲唔晒時,
我會煲返熱雪凍左的人奶,
自己飲返, 唔知係咪補D...
但只飲過2-3次,
因為好'蘇', 唔好飲...


2) 敷MASK/沖涼: BB飲淨1、2安,
唔好浪費, 自己用化妝棉敷MASK OR
沖涼, 唔搽護膚品都唔覺皮膚乾,
好潤架!


3) 積谷防飢: 呢個好重要!
把人奶倒入奶袋,
放入冰格雪至結冰,
可以保存1-3個月,
要飲用前一天放回冰箱層,
令佢變回沙冰,
再倒入幻樽待佢變回奶水,
衛生署話BB可以飲凍奶,
但我會把凍奶用暖奶器弄暖先比BB飲,
免得肚仔唔舒服呀!


來分享一下BB女的成長照片
每次看都覺得'咁快大既?'、
'唔同左樣既'、'變左人仔喇?'、
總之, 就是大得好快,
想每秒都陪住佢成長,
好怕望少幾眼就miss左佢的生長過程!






頭3個月BB都是全人奶的,
但之後我病過3次,
有乳線發炎、有發燒、
有感冒腸胃炎,
加上返工後無時間親身餵BB,
奶量真係大跌...
好彩儲了30包人奶,
但只夠捱一個月...
無辦法下要加奶粉了...
4個月起BB就要飲奶粉了...
加奶粉後BB有濕疹,
唔知係咪奶粉敏感呢?
大家的BB又飲開邊隻奶粉呢?

下會同大家分享點樣對付BB濕疹!


歡迎各位blogger媽媽/懷孕blogger

加入我的fan page:

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:



OR email比我呀!

留言

熱門文章